SAMARBETEN

Vi i Medium tror på att jobba tillsammans. Därför är vi väldigt noga med vilka vi samarbetar med.

SAMARBETEN

Heja! Eventbyrå

Heja! är en byrå för varumärkesupplevelser med expertis inom event & möten, sponsring & samarbeten och samhällsengagemang. Heja! vill skapa de goda minnena genom upplevelser som gör skillnad. Heja är en del av Oddo-koncernen. Oddo är ett nätverk av prisvinnande expertbyråer som med effektiv kommunikation hjälper företag att utveckla sin affär, påverka och ta ansvar.

Akavia

Jusek och Civilekonomerna skapar ett nytt förbund. Från och med den 1 januari 2020 bildar vi tillsammans Akavia. Akavia vill ge ekonomer, jurister, samhällsvetare, IT-akademiker, personalvetare och kommunikatörer bättre utväxling på sin utbildning. Ordförande för det nya förbundet blir Lee Wermelin. Akavia kommer att samla över 130 000 medlemmar och blir näst störst inom Saco.

Journalistförbundet

Journalistförbundet är yrkes- och fackförbundet för dig som arbetar i den svenska mediebranschen. Vi är cirka 15 000 medlemmar. Drygt 10 000 av medlemmarna är anställda, 1 700 frilansar, 2 600 pensionärer och 750 studerandemedlemmar. Medlemmarna arbetar inom alla delar av mediebranschen.

Komet

En studentdriven kommunikationsbyrå som grundades år 2013 och är idag byråpartner med Punkt PR. Här arbetar studenter från medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet i riktiga projekt, mot riktiga företag. De har bland annat samarbetat med UxU Festivalen, Norrlandsoperan och Rapunzel of Sweden. Kontakta Komet om du är intresserad av verksamheten eller rekrytering.

ENKLAST

En studentdriven kommunikationsbyrå som grundades år 2015 och… Det är väl ganska tråkigt att läsa? Kort och gott är Enklast ett härligt gäng studenter som strävar efter att få göra roliga projekt tillsammans med likasinnade. Vi vill att du som är med lämnar universitet med praktiska egenskaper och en fet portfolio. Kontakta oss om du brinner för kreativitet lika mycket som vi gör.

Har du frågor eller förslag?

Kontakta oss via vår facebook!

Skapad av Enklast.

Webbproduktion: Ruben Ångqvist – Grafisk profil: Patricia Björkman